Sloqan və ya digər adı ilə Motto anlayışı markanın imicinin formalaşmasında və qorunmasında böyük rol oynayır. Sloqan müştərilərin (hədəf kütlə) zehnlərində qalan və qurumu təsvir edən ifadəyə çevrilir. Sloqan qurumun fəaliyyətini yaxud məqsədini ifadə edən söz, söz birləşməsi və ya cümlə ola bilir. Sloqan müştərinin yaddaşında qaldıqdan sonra həmin ifadənin harada işlənməsindən asılı olmayaraq, siz [...]
Kodak dünyanın ən böyük puzzle-ını satışa çıxarıb
Kodak, bir çox ölkədə tətbiq olunan karantin rejimi ilə əlaqədar evdə qalan insanların vaxtlarını daha əyləncəli keçirməsi üçün dünyanın ən böyük puzzle-ını satışa çıxarıb. Ümumilikdə 51300 hissədən ibarət puzzle-da dünyadan 27 mənzərə əks olunub. Hər mənzərə 1900 hissədən ibarətdir. Puzzle-ın ölçüsü isə 8,6 x 1,9 metrdir. Kodak bu iş üçün Cra-Z-Art şirkəti ilə əməkdaşlıq edib. [...]
Zoom-da olan hesablar Dark Web-də satılıb
Koronavirus (COVİD 19) pandemiyasına görə evdən çıxa bilməyən insanlar görüşlərini videkonfranslar formasında keçirir. Videokonfranslar üçün isə ən çox istifadə olunan tətbiq ZOOM-dur. Pandemiya ilə əlaqədar ZOOM-da istifadəçi sayının kəskin artması ilə yanaşı, təhlükəsizliyi də gündəmə gəlib. Təhlükəsizliyə dair şübhələr yarandıqdan sonra Google və SpaceX şirkətləri əməkdaşlarına ZOOM-dan istifadəni qadağan edib. Distant təhsil üçün də istifadə [...]
Arzuladığın işdən nə vaxt çıxmalı?
PR mütəxəssislərin tez-tez səsləndirdiyi fikirlərdən biri odur ki, “Uğursuzluqlar Uğurun anasıdır”. Buna görə də, qarşılaşdığınız çətinliklər və uğursuzluqlar sizi qorxutmalı deyil. Lakin, bəzən işlər çox yaxşı getdiyi halda belə, uğurların ardıcıl sıralandığı günlərdə çox yaxşı işinizdən ayrılmaq fikrinə düşürsünüz. Bu, doğru qərardırmı? Gəlin, “The New York Times”da 9 il PR komandasında çalışan və gözəl günlərin [...]
Məqaləyə iki başlıq yazmağın faydası
İstənilən sahədə çalışan peşəkar insanın gündəlik müqavimət göstərməli olduğu məsələlərdən biri də arqoların* və jarqonların** istifadəsidir. Bu daha çox yazı tərzində özünü büruzə verir. *Arqo – müəyyən sosial qrupun qapalı spesifik dili ** Jarqon – Hər hansı ictimai qrupun, zümrənin istifadə etdiyi özünəməxsus şərti danışıq; ədəbi dilin normalarına uyğun gəlməyən söz və ifadələr. Peşə sahəsinə [...]
Speechwriter kimdir?
İstər toy mərasimi, istər məzuniyyət, istər təlim, istər seçki, həyatın bir çox məqamında auditoriya qarşısına keçmək və nitq söyləmək lazım olur. Burada iki məqam var, insanlar hələ sizi tanımırlarsa, sizə önəm verməyəcək, öz işlərində olacaq, siz danışarkən ətrafındakılarla söhbətləşəcəklər və sizin dediyiniz sözlərin heç bir mənası və təsiri olmayacaq. İkinci məqam isə, siz artıq tanınırsınızsa, [...]
Film tövsiyəmiz: Wag the Dog
PR sahəsinə marağı olanlar üçün bu film əla nümunə və təcrübədir. Barry Levinsonun rejissorluğunu etdiyi, baş rolları Roberd de Niro və Dustin Hoffman kimi məşhur aktyorlara həvalə olunan 1997-ci il istehsalı filmdə hər şey ABŞ-da prezident seçkiləri ərəfəsində namizədlərdən birinin imic böhranı ilə qarşılaşmasıyla başlayır. PR komandası böhranı aradan qaldırmaq və seçiciləri böhrana səbəb olan [...]
Sosial Listening nədir?
Təssəvvür edin kiçik kafedə çalışırsınız. Bir gün sifariş üçün yaxınlaşan iki müştərinizin söhbətinə şahid olursunuz. Biri digərinə bu kafenin çayını və şirniyyatını bəyəndiyini deyir, digəri çayın yaxşı olduğunu təsdiqləyir, lakin şirniyyatın quru olduğundan şikayətlənir. Belə olan halda siz bu şikayətə göz yummamalı, dərhal digər müştərilərin sizin kafedə satılan şirniyyat barədə nə düşündüyünü öyrənməlisiniz. Müştərilərinizin sizin [...]
Media Monitorinq nəyə lazımdır?
Sizin gördüyünüz işin ictimaiyyətlə hər hansı əlaqəsi varsa, hədəf kütləniz, sözünüzü çatdırmaq istədiyiniz insanlar, sizin müştəriləriniz və sair, deməli, media monitorinqlər etməlisiniz. Bu hər hansı iş ola bilər, istər dövlət qurumu, istər özəl sektor, istehsalat, xidmət, siyahını uzada bilərik. Nəticədə, siz insanlarla və ya insanlar üçün işləyirsinizsə, fəaliyyətinizin onlarda olan dəyərini bilməlisiniz. Bir sözlə, başınızı [...]
Covid19: Fast Food restoranlarında 60 min nəfərlik vakansiya
Koronavirus pandemiyasına görə dünyada milyonlar insan evdən çölə çıxmır, evdə işləyir və bütün ehtiyaclarını evdən təmin etməyə çalışır. Buna görə də onlayn sifarişlərin sayı kəskin artıb. İnsanlar yemək, geyim, kitab və digər ehtiyaclarını onlayn sifarişlərlə əldə edirlər. Buna görə Amazon, Walmart kimi şirkətlər müvəqqəti olsa da, çox sayda işçi qəbuluna başlayıblar. Təlabatlar siyahının ilk pilləsində [...]
Məşhur brendlərin loqolarına dəyişiklik edildi
Koronavirus pandemiyası həyatı nə qədər iflic etsə də, insanlar mübarizə aparır və evdən də olsa, işləməyə, çalışmağa davam edirlər. Lakin, virusdan qorunmaq üçün hər kəsin əməl etməli olduğu sadə qaydalar var. Elə slovenyalı qrafik dizayner Jure Tovrljan da bu sadə qaydaları daha çox insana çatdırmaq üçün məşhur brendlərin loqolarına dəyişikliklər edib. Jure bildirib ki, loqolarda [...]
Virus var, bəs Kommunikasiya?
İctimaiyyətlə əlaqələr (PR) işi, əslində, kənardan çox sadə görünür. Düşünürlər ki, burada çətin nə var?! PR menecer Media üçün açıqlama yazır, iki-üç görüş keçirir və buna bənzər bir neçə sadə iş görür. Bunu etməyə nə var axı?! Elə bu yanaşma ilə də sözü gedən sahəyə axının olduğunu, əksəriyyətin bu düşüncəyə əsaslanıb illərin mütəxəssisinə çevrildiyini görürük. [...]