Risk kommunikasiyası nədir?

Risk kommunikasiyası dövlət və cəmiyyət üçün təhlükə yaradan riskləri azaltmaq və ya onların zərərli təsirlərini minimuma endirmək üçün dövlət və əhalinin həyata keçirə biləcəyi tədbirlər barədə cəmiyyətin məlumatlandırılmasıdır. Məsələn, Xilasetmə Xidməti fırtına və ya mümkün elektrik kəsilməsinin qarşısını almaq üçün hər bir insanın evində olması tövsiyə edilən ləvazimatların siyahısını tərtib edir. Estoniyanın Hökumət Bürosu bildirir [...]

Brendsənsə, qlobal düşün, yerli davran!

Hər bölgənin mədəniyyəti nəyi, niyə və necə istehlak etdiyini müəyyən edir. Buna görə də brendi idarə etmək istəyənlər istər-istəməz cəmiyyətin adət-ənənələrini (mədəni antropologiya) anlamalıdırlar. Mədəniyyət, çox ümumi mənada, cəmiyyətin fərqli düşüncə və yaşayış tərzidir. Yaşadığımız cəmiyyətin mədəniyyəti bizim kimliyimizi yaradır və bizi digər mədəniyyətlərdən fərqləndirir. Hətta yaşadıqları cəmiyyətə yad hiss edənlər də doğulduğu mədəniyyətin övladlarıdır. [...]

İctimaiyyətlə Əlaqələrin məqsədi və hədəfləri

İctimaiyyətlə Əlaqələrin əsas məqsədi şirkət ilə onun xarici və daxili hədəf auditoriyası arasında hərtərəfli və effektiv kommunikasiya sistemi yaratmaqdır. Bu məqsədə nail olmaq üçün aşağıdakı hədəflər qoyulur: – Qurumun korporativ tərzinin və fərdi imicinin yaradılması; – Korporativ mədəniyyətin formalaşdırılması; – Xarici və daxili auditoriya ilə müsbət və qarşılıqlı faydalı əlaqələrin yaradılmasına yönəlmiş müvafiq kommunikasiya vasitələri [...]

Zoom-da iştirakçıları yoxlama dövrü başlayır

Zoom yeni funksiyası ilə görüşlərdə iştirak etməyənlər barədə bildiriş göndərəcək. Tətbiqin yeni funksiyası “Attendance Status” Google və Microsoft-un təqvimləri ilə inteqrasiya olunmuş şəkildə işləyəcək. İclasda olmayan insanlar barədə xəbər verən bu funksiya kimin gecikdiyini də göstərəcək. Bu xüsusiyyətlərə əlavə olaraq göndərilən dəvətlərin qəbulu və rədd edilməsi statusu da görünəcək. Bu funksiya ilə yanaşı görüşü qəbul [...]

Kitab tövsiyəmiz: Crippled America: How to Make America Great Again

Amerika Birləşmiş Ştatlarının 45-ci prezidenti Donald John Trumpın 2015-ci ildə nəşr olunan kitabı Crippled America: How to Make America Great Again (Yenidən böyük Amerika) siyasətçinin ölkənin gələcəyinə baxışını əks etdirir.  Tramp ABŞ üçün niyə təsirli lideri olacağını bu kitabla izah edir.  2015-ci ilə qədər ABŞ-ın son 20 ilinə nəzər salan müəllif ölkənin tənəzzülündə siyasətçilərin, xüsusi [...]

Korporativ sosial məsuliyyət nədir?

“Korporativ sosial məsuliyyət” termini (bundan sonra – KSM) 1960-cı illərdə bir çoxları tərəfindən hüquqi və mənəvi məsuliyyəti daha dar çərçivədə ifadə etmək üçün istifadə olunmağa başlandı. Korporativ sosial məsuliyyət anlayışının bir neçə tərifi mövcuddur: 1. Sosial məsuliyyət üçün biznes (Business for Social Responsibility) – korporativ sosial məsuliyyət etik dəyərləri qiymətləndirən, həmçinin insanlara, cəmiyyətlərə və ətraf [...]

Squid Game Netflix-ə neçə abunə qazandırıb?

Son dövrlər dünya üzrə 100 milyondan çox insanın izlədiyi Squid Game serialı yayımlandığı platforma – Netflix-in abunə sayının artmasına səbəb olub. 17 sentyabr 2021-də Netflix-də yayıma çıxan Squid Game-i 142 milyon abunə izləyib. Üstəlik serial 94 ölkədə izlənmə sayına görə platformanın 1 nömrəli serialı olub. Netflix-in açıqlamasına görə bu serialın yayımı sayəsində artan abunə sayı [...]

Toyota Ginnesin rekordlar kitabına adını yazdırıb

Toyota şirkətinin hidrogen əsaslı yanacaq ilə çalışan nəqliyyat vasitəsi Mirai, dolu yanacaq çəni ilə ən uzun məsafəni qət edən hidrogen yanacaqlı avtomobil olaraq Ginnesin Rekordlar Kitabına düşüb. Kaliforniyada gerçəkləşdirilən sınaqda avtomobilin çəni 5 dəqiqəyə dolub və Mirai, 1360 km yol qət edərək rekord qırıb. Səfər zamanı avtomobildən ayrılan yalnızca su buxarı olub və avtomobil həm [...]

Korporativ e-poçt xidməti niyə vacibdir?

E-poçt xidməti – bir tərəfdən işçilərinizlə, digər tərəfdən müştərilərinizlə ünsiyyət qurmağın ən təsirli yoludur. İstehlakçıların 72% -nin fikrincə, e -poçt marketinq kommunikasiyasının ən çox seçilən formasıdır. Əlavə olaraq, e -poçt, potensial müştəriləri qazanmaq üçün sosial mediadan 40 qat daha təsirli olur. Bu səbəbdən e-poçt vasitəsilə kommunikasiya müəssisələr üçün tamamilə əvəzolunmaz əlaqə vasitəsidir. Bəs qurumlar peşəkar [...]

Danimarkada “İnsan kitabxanası” istifadəyə verilib

Danimarkada yeni istifadəyə verilən “İnsan Kitabxanası”, ayrı-seçkiliyi və sosial stereotipləri azaltmaq üçün ziyarətçilərinə və oxucularına digər insanlar haqqında məlumat verməyi hədəfləyir. Kommersiya təşkilatı olmayan “İnsan Kitabxanası”nın təşkilatçıları layihənin məqsədinin “mədəni, dini, sosial və etnik fərqliliklər arasında daha əhatəli və uzlaşan icmalar qurmağa kömək etmək” olduğunu söyləyirlər. Burada təhlükəsiz bir mühitdə könüllülər ziyarətçilərə öz hekayələrini danışmağa [...]

Söhbətdə eşidilmək üçün 8 kommunikasiya qaydası

Hədəf qrupa mesajları ötürmək üçün düzgün kommunikasiya strategiyası qurmaq vacibdir. Bəzi hallarda kommunikasiya qura bilmək üçün birbaşa, üz-üzə söhbətlər, müzakirələr aparmaq ehtiyacı yaranır. Tövsiyə etdiyimiz qaydalara əməl etməklə söhbət zamanı eşidiləcəksiniz. RB.ru portalının dərc etdiyi qaydaları sizə təqdim edirik: Məqsədinizi bilin. Bəzi vaxtlarda iki saat danışıb, yenə də mesajı ötürə bilməmək mümkündür. Söhbət vaxtı məqsədinizi [...]

Vizual press-reliz alətləri

PR mütəxəssislərinin ən çox səsləndirdiyi suallardan biri, “Mətbuatda yayımladığım press-relizləri necə daha vizual edə bilərəm?” sualıdır. Əksər PR mütəxəssisləri vizual məzmunun vacib olduğunu başa düşürlər, lakin hələ də mətnə əsaslanan press-relizlərə güvənən sahə üçün vizual PR-a keçid çətin ola bilər. Prezly.com-a istinadən təqdim etdiyimiz bu yazı vizual press-relizlər hazırlamaq üçün son bələdçinizdir. Vizual məzmunu press-relizlərinizə [...]