PR mütəxəssis niyə jurnalist kimi davranmalıdır?

Fortune 100 şirkətinin ictimaiyyətlə əlaqələr xidmətinin rəhbəri bir dəfə təəssüflə deyib ki: “Bəzən, mən düşünürəm ki, jurnalist olanda şirkətim haqqında daha çox məlumatlıydım, nəinki indi.” PR Daily-nin müəlliflərindən olan Tom Corfman PR mütəxəsislərinin jurnalist kimi fəaliyyət göstərməsinin faydalarından yazıb. Belə ki, jurnalist kimi davranmaqla sizi qarşıda nəyin gözlədiyini bilirsiniz. Çünki, müəyyən araşdırmalar edir və hadisələrin [...]

2021 Emmy Mükafatına namizəd reklam çarxları

2021 Emmy Mükafatına “Ən yaxşı reklam” kateqoriyasında Apple, Amazon, Beats və Nike kimi böyük markalar namizəddir. Həmin reklam çarxlarını təqdim edirik: – Apple AirPods Pro ‘Jump’ Agentlik: TBWA\Media Arts Lab İstehsalçı şirkət: Imperial Woodpecker – Apple Watch Series 6 ‘It Already Does That’ Agentlik: In-house İstehsalçı şirkət: MJZ – Amazon ‘Alexa’s Body’ Agentlik: Lucky Generals İstehsalçı şirkət: [...]

Kodlaşdırma bacarıqlarınızı artırmaq üçün 5 vebsayt

Kod yazmağı öyrənərkən bacarıqlarınızı inkişaf etdirməyin yollarından biri də kodlaşdırma səhvlərini tapmaqdır. Müxtəlif növ problemlərlə işləmək gələcəkdə yol verə biləcəyiniz səhvləri daha qısa zamanda həll etməyə, proqramlaşdırma dilinin incəliklərini mənimsəməyə, iş görüşmələrinə hazırlaşmağa, yeni alqoritmləri öyrənməyə və daha çoxuna kömək ola bilər. Bunun üçün Siberi.com-un təqdim etdiyi 5 vebsaytdan istifadə edə bilərsiniz. 1) TopCoder TopCoder, [...]

Reklamlarda 95-5% qaydası

İstər B2B, istərsə də B2C, hansı kateqoriya üzrə məhsul və ya xidmətin reklamı həyata keçirilsə, hədəf kütlənin 95%-i həmin dövrdə ona ehtiyac duymur. Lakin hədəf kütlənin 100%-i sonrakı dövrlərdə, əvvəl-axır reklam olunanı almaq qərarı verir. Bu hətta gündəlik istehlak malları üçün də keçərlidir. Türkiyəli satış mütəxəssisi Temel Aksoy deyir ki, reklamların əsas təsiri indinin deyil, [...]

LinkedIn-i səmərəli istifadə etməyin 7 yolu

Peşəkar kommunikasiya üçün lazım olan alətlərdən biri də LinkedIn də dolğun profilin yaradılmasıdır. Bunun üçün lazım olan məqamları isə türkiyəli mütəxəssis Mehmet Can Doğan 7 bənddə toplayıb. Həmin bəndlər bunlardır: Doğru profil fotosu seçin LinkedIn profil fotonuzda sizdən başqa heç kəs olmalı deyil. Tətil, gəzinti, mənzərə və ya peşə sahənizə aid olmayan fotoların istifadəsindən yayınmalısınız. [...]

Dizaynın əsaslandığı 5 komponent

Dizaynda birinci prinsip bütün elementlərin vizual vahidi təşkil etməsidir. Dizaynda istifadə olunan elementlər yekunda görmək istədiyiniz mənzərəni ortaya çıxarmalı, artıq, lazımsız və bütövdən ayrı görünən elementlərə yer vermək lazım deyil. Dizayn işində dəyişməz və əsas 5 komponent var. Hər işinizdə və ya sizə təqdim oulnan hər dizayn nümunəsində bu 5 komponentə diqqətli yanaşsanız, nəticə bəyənilən [...]

Flourish – data vizuallaşdırma xidməti

Hər jurnalist dizayner deyil, yaxud dizaynerin xidmətlərindən istifadə etməyə maddi və ya texniki imkanı yoxdur. Elə buna görə də, jurnalistlərin topladıqları datanı vizuallaşdırmaq üçün Flourish xidməti mövcuddur. Flourish.studio veb ünvanına daxil olaraq bu xidmətdən yararlanmaq mümkündür. Siz topladığınız dataya uyğun sxem, cədvəl, sütun və digər infoqrafiklarınızı burada hazırlaya bilərsiniz.

Java nədir?

Java Sun Microsystems mühəndislərindən biri James Gosling tərəfindən hazırlanıb. Hər bir əməliyyat sistemində işləyən və təhlükəsizliyə üstünlük verən  obyekt yönümlü proqramlaşdırma dilidir. İlk dövrdə kiçik cihazlarda istifadə üçün nəzərdə tutulmuş dil olan Java, C və C ++ dillərinə nisbətən daha yüksək və təhlükəsizlik iş və proqram inkişafı təklif etdiyi üçün, demək olar ki, hər yerdə [...]

Film tövsiyəmiz: The Founder

Kiçik ama məhsuldar burger restoranı olan McDonald’s’ı kəşf edən və onu fast-food imperatorluğuna çevirən 52 yaşlı milkshake maşını satan Ray Kroc-un həyatından və biznes yanaşmasından bəhs edən “The Founder” filmi marketinqə marağı olanlar üçün vəsaitdir. Uğura gedən yol və əxlaq məsələləri arasındakı incə cizgini göstərən boqrafik dram John Lee Hancock-un rejissorluğu ilə ərsəyə gəlib.   [...]

PR karyerasının doğru seçim olmasına dair 6 əlamət

PR gec kəşf edilsə, fənn kimi dərsliklərə gec düşsə də, həmişə marketinqin daxilində önəmli yer tutub. Lakin, zaman keçdikcə insanlar reklamları keçilə bilən, bloklana bilən texnologiyalarla həyatlarından çıxardıqca, PR-ın önəmi daha da artdı və mərkəzi mərhləyə keçə bildi. Sən də öz karyeranı PR sahəsində görürsən? Bəs sənin bacarıqların və xüsusiyyətlərin bu sahəyə uyğundurmu? PRdailiy.com-un təqdim [...]

Apple ikonik göyqurşağı loqosuna qayıdır

Apple istifadəçiləri üçün məhsullarını tez-tez yeniləyir və modernləşdirir. Şirkətin elə ən böyük özəlliklərindən biri də modernliyi ön planda tutmasıdır. Bu ay Apple-ın mərkəzi evi Cupertino 7 parlaq rəngdə yeni iMac-lərin təqdimatını edib. Təqdimat video çarxında bir detal diqqəti çəkib. Yayımlanan reklam çarxının sonunda Apple-ın 1970-ci illərdə istifadə etdiyi göyqurşağı rənglərində loqosu görünür. Loqoda bəzi fəyişikliklər [...]

Kitab Tövsiyəmiz: Influence. The psychology of persuasion

Marketinq və reklam sahəsi üçün vacib bacarıqlar arasında inandırma bacarığı mühüm rol oynayır. Çünki, fikrin ortaya çıxmasından həyata keçirilməsinə, qurulmasından inkişafına qədər hər mərhələdə inandırmaq bacarığına ehtiyac var. Məhz elə, Robert Cialdini yazdığı Influence – İnandırma Psixologiyası kitabı təkcə çalışdığınız müəssisədə deyil, həyatınızın (iş, məktəb, ictimai həyat) hər istiqamətində inandırma qabiliyyətinizi inkişaf etdirəcək. İnandırma mövzusunda [...]