“Benchmarking”in növləri

Əvvəlki bloq yazımda qeyd etdiyim kimi “Benchmarking” anlayışı qurum və ya prosesin bazarda baş verən müsbət dəyişikliklərə uyğunlaşmasına, həmçinin inkişafına dəstək olan vasitədir. Burada baş verən dəyişikliklərə biznes mühitinin davamlı inkişafı, rəqiblərin yenilikçi işləri və s. aiddir. Bu dəyişikliklərin yoxlanılması istiqamətində “Benchmarking”i beş əsas növə bölürlər: 1. Ümumi müqayisə 2. Performans müqayisəsi 3. Rəqabət müqayisəsi [...]

“Benchmarking” nədir?

“Benchmarking” nədir? Məhsulun və ya xidmətin digər məhsul və ya xidmətlərlə müqayisəsi “Benchmarking” adlanır. “Benchmarking” aparılan müqayisə nəticəsində qurumunuzun/xidmətinizin əldə etməli olduğu funksiyaları, yenilikləri, həmçinin prosesləri görməyə kömək edir. Ümumillikdə “Benchmarking” rəqiblərinizlə aranızdakı fərqləri, üstünlükləri, əksiklikləri təqdim edən ölçmə metodur. Bu metodun məqsədi fəaliyyət istiqamətinzdən asılı olmayaraq sizi inkişaf etdirmək, eyni zamanda yeniliklər, fərqliliklər təklif [...]

Şəxsi inkişafıma necə dəstək olum?

  “Bilik və bacarıqlarımı necə inkişaf etdirə bilərəm?” sualı həm iş həyatında, həm də sosial həyatda bir çoxunuzu düşündürə bilər. Bu sualın cavabıysa fərdə, istəyə, bacarığa və s. kimi xüsusiyyətlərə görə fərqlənir. Bu fərqliliklərə nəzərən atmalı olduğumuz addımlar, demək olar ki, eynidir. Yəni bilməli olduğunuz əsas məsələ budur: Hər birinizin həyat tempi, maraqları, hobbiləri və [...]

Kitab tövsiyyəmiz: Ted kimi danış

“Wall Street” jurnalının bestseller siyahısında olan “TED kimi danış” kitabı insanlar qarşısında səlis çıxış etmək üçün faydalı nümunələr təqdim edir. Müəllif Carmine Gallo kitabında TED natiqləri tərzində sərbəst və maraqlı kommunikasiya qura bilmək üçün tövsiyələr verir.

Kommunikasiya zamanı niyə çətinlik yaşayırıq?

Kommunikasiya qurumların iş prosesindəki dəstəkləyici funksiyasıdır. Buna görə də effektiv iş mühiti dedikdə komanda heyəti və şəxslər arasındakı kommunikasiya da nəzərdə tutulur. Lakin statistik məlumatlara görə, işçilərin 57% -i düzgün feedback-lərin verilmədiyini, menecerlərin 69%-i işçilərlə ünsiyyət qurarkən rahat olmadıqlarını bildirir. Bəs niyə kommunikasiya zamanı çətinliklər yaşayırıq? Düzgün qurulmayan kommunikasiya qurumun dəqiq strategiyaya və məqsədlərə sahib [...]

Kitab tövsiyyəmiz: Rework

New York Times bestseller-i olan “Rework” kitabı dünyada biznes sahəsində sensasiya yaratmış önəmli əsərlərdəndir. Kitab bizə bizneslə bağlı məlum olan bütün stereotipləri dağıdır. Kitabın müəllifləri David Heinemeier Hansson və Jason Fried əslində, uğurlu biznes qurmaq üçün milyonlarla pul və çoxlu işçi qüvvəsinə ehtiyac olmadığını deyir, öz şəxsi təcrübələri haqqında danışırlar. Onların verdiyi məsləhətlər düşünməyə, adi [...]

“Müştəri həmişə haqlıdır” prinsipi

“Müştəri həmişə haqlıdır” ifadəsini ilk dəfə 1909-cu ildə “Selfridge” mağazasının yaradıcısı Harry Gordon Selfrid işlədib. Onun əsas məqsədi müştərilər onlara daha yaxşı xidmət göstəriləcəyinə inandırmaq idi. Sonralar bu termin bütün dünyaya yayılaraq istifadə olunmağa başladı. Hər hansı bir işin ən vacib hissəsi, şübhəsiz ki, müştərilərdir. Müştərilərin bizə qazandırdığı təcrübələr müxtəlif insanlar və fərqli vəziyyətlərlə necə [...]

“GZİT” təhlili nədir?

GZİT təhlili qurumunuzun, rəqiblərinizin və şəxsi performansınızın obyektiv baxışla ölçülməsi və qiymətləndirməsi üçün istifadə edilən metoddur. GZİT təhlilinin bütün bəndləri qurumunuz üçün yeni addım atmaqda, əldə etmək istədiyiniz naliyyətlərə daha yaxşı fokuslanmaq kimi qərarlarınızda sizə kömək edir. 1. İmkanlar Bu bölmədə məqsədinizə kömək edə biləcək xarici amilləri nəzərdən keçirin. Fürsətlər hər yerdədir. Sadəcə onları görmək [...]

Hədəflər üçün “SMART” metodu

Məqsədlər biznesin/həyatın hər bir aspektinin önəmli hissəsidir. Yəni istər iş, istərsə də şəxsi həyatınızın hər anında hədəfləriniz olmalıdır. Həmçinin yazılmış bir çox fərdi inkişaf kitablarında sizə uzun vədəli, qısa vədəli və şəxşi hədəflər müəyyən etməyiniz tövsiyyə edilir. Bəs məqsəd və bu məqsədi yerinə yetirərkən çatmalı olduğumuz hədəf bizə nə üçün lazımdır? Hədəf təyin etmək ilk [...]

Kitab tövsiyəmiz: Building Strong Brands

İctimaiyyətlə əlaqələrlə bağlı bir sahə də brendin idarə edilməsidir. Brendin idarə edilməsi dedikdə onu yaratmaqdan başlayaraq, həmin markanın davamlılığı üçün strategiyaların düzgün hazırlanması və icra edilməsidir. David A. Aeker-in qələmə aldığı “Güclü brendlər yaratmaq” (Building Strong Brands) kitabı məhz bir markanın güclü və uğurlu olması üçün keçməli olduğu yolları oxucu ilə bölüşür. Kitabda həmçinin nümunəvi [...]

Məhsuldarlığınızı artıracaq tövsiyələr

Müasir dövrün ən geniş yayılmış problemlərindən biri də diqqət yayınıqlığıdır. Bəziləriniz hətta bu barədə ustalaşıb, lakin gördüyünüz işə daha çox fokuslanmağı bacarsanız,  nəticədə daha çox şey əldə edə bilərsiniz. Bu o deməkdir ki, arzuladığınız həyata, işə və bacarıqlara daha tez yiyələnmə qabiliyyətiniz mövcuddur, buna mane olan diqqətinizi cəmləyə bilməməyinizdir. Biz sizə məhsuldarlığınızı artırmaq üçün bir [...]

Biznesdə “Kirpi konsepsiyası”

“Kirpi konsepsiyası” qurumların onları fərqləndirən, iqtisadi cəhətdən inkişafına istiqamətlənən və uğur faizinin artımını müəyyən etmək üçün istifadə olunan biznes modelidir. Həmçinin öz işini qurmaq istəyənlər üçün də faydalı vasitədir. Qədim yunan atalar sözü belədir: “Tülkü çox şeyi bilər, kirpi isə əsas olanı”. Buna əsaslanan “Kirpi konsepsiyası” terminini biznes tədqiqatçısı və məsləhətçisi Cim Kollinz “Yaxşıdan mükəmmələ [...]