Dünyanın hər yerində artmağa davam edən Koronavirus Covid – 19-a görə əksər qurum və müəssisələrdə təhlükəsizlik tədbirləri görülür, insanların kütləvi toplaşdığı yerlərdəki fəaliyyətlər təxirə salınır. Bu vəziyyətin nə qədər davam edəcəyi isə hələlik məlum deyil, hər şey virusun yayılma və məhv edilmə sürətindən asılıdır. ABŞ-ın ən sıx şəhərlərindən olan Nyu Yorkda yerləşən məşhur opera binası [...]
Xəzər TV Communication Academy-dən danışır!
Əgər siz də peşəkar mühitdə PR, Marketinq, Menecment, Proqramlaşdırma, Media sahələrində təhsil əldə etmək istəyirsinizsə, Communication Academy-ə müraciət edin!
Film tövsiyəmiz: The Great Hack
Communication Academy-nin izləyicilərinə tövsiyə etdiyi filmlərdən biri də The Great Hack filmidir. Bu sənədli film rəqəmsal kommunikasiya və datanı öyrənənlər maraqlı olacaq. The Great Hack sənədli filmi məlumat şirkəti olan Cambridge Analytica-nın sosial medianın qaranlıq tərəfinin simvoluna çevrildiyini ortaya qoyur. Cambridge Analytica sosial şəbəkələr üzərindən kredit kartı istifadəsini, veb axtarışları, insanların yerlərini, bəyənmələrini və digər [...]
Çində avtomobil satışları koronavirusa görə 79% azalıb
Çin avtomobil bazarında fevral ayı üzrə satışlar koronavirusa görə 79% azalıb. Sonuncu dəfə belə hal 2005-ci ildə qeydə alınıb. Çin Avtomobil İstehsalçıları Assosiyasıyasının (CAAM) nümayəndəsi Chen Shihua bildirib ki, dünyanın ən böyük avtomobil bazarında fevral ayında 310 min ədəd nəqliyyat vasitəsi satılıb, bu isə ötən ilin fevral ayı ilə müqayisədə 20 dəfə azdır. CAAM Reuters-ə [...]
Neyro Marketinq nədir?
Neyro Marketinq istehlakçıların psixologiyasını, davranışlarını nəzərə alaraq məhsulun satışını artırmaq üçün istifadə olunan texnikadır. Bu, önəmli texnikalardan sayılır. Çünki, bir məhsulun/xidmətin niyə seçildiyinə, digərlərindən nə üçün üstün tutulduğuna dair cavablar satış üçün önəmlidir. Neyro Marketinq istehlakçının seçimləri üzərində aparılan araşdırmalarla istehlakçıların satış müddətində məhsulda hansı xüsusiyyətlərə əsaslandığına dair məlumat bazası formalaşdırır, daha sonra isə analiz [...]
BMW loqosunda 100 il sonra dəyişiklik edib
Almaniyanın məşhur BMW markalı avtomobil istehsalçısı loqosunda yenilik edib. BMW 2021-ci ildə istehsalına başlayacağı i4 konseptli yeni elektrikli avtomobilləri ilə yeni loqosunun da istifadəsinə başlayacaq. BMW ənənəvi loqo dizaynında 1917-ci ildən bəri istifadə olunan qara halqanı şəffaf halqa ilə əvəzləyib və 3D, işıqlandırma kimi effektləri loqodan çıxarıb. Dairənin daxilindəki mavi və ağ rənglər isə Bavariya əyalətinin [...]
“Uğursuz reklam mükafatı” Yanvar – Fevral 2020
“MediaNation”ın təltif etdiyi PalmFace Awards (Uğursuz reklam mükafatı) bu ilin yanvar-fevrral ayları üzrə Burger King-ə təqdim olunub. BugerKing məşhur “Whooper”inin konservantsız olduğunu göstərmək üçün burgerin təbii korlanma videosunu yayımlayıb. Bu isə istehlakçılarda etibar hissi oyatmaqdansa, yeməyə qarşı ikrah hissi oyadıb. Bəzi rəqib şirkətlər isə bu fürsətdən yararlanıb: Bəzi burgerlər 34 gün sonra. Bizim [...]
Tik-Tok B2C markalar üçün niyə önəmlidir?
TikTok ötən il, dünya miqyasında bir milyardan çox endirim və aylıq təxminən 800 milyon aktiv istifadəçi ilə ön plana çıxmağa bacardı. İstifadəçilərin 40%-i 16-24 yaş aralığında olan bu platformadan yalnız bir neçə şirkət marketinq strategiyasının təməli kimi istifadə edir. TikToku-u ciddi qəbul edən şirkətlər isə inanılmaz nəticələr əldə edib. TikTok xüsusilə, Z Nəslini hədəfləyən B2C [...]
E-Mail Marketinq nədir?
İnternetə ilk dəfə qoşulan şəxslərin əksəriyyəti özlərinə elektron poçt ünvanı (e-mail) alırlar. Bu, həm İnternetin xidmətlərindən geniş istifadə edə bilmək üçün zərurətdir, həm də işgüzar yazışmalar, əlaqələr üçün əvəzolunmaz vasitələrdən biridir. Demək olar ki, İnternetdən istifadə edən hər kəsin e-mail ünvanı olduğuna görə bu platformalar geniş auditoriyaya sahibdir və birbaşa hədəf kütləyə xitab edə bilmək [...]
Loqolarda istifadə olunan rənglərin psixoloji mənaları
Loqo markanı birbaşa təmsil edən işarədir. Markalar loqo seçimi ilə yanaşı korportiv rəng də seçməli, həm də bu rəngi loqolarında əks etdirməlidirlər. Buna görə də rənglərin mənalarını bilmək, markanın fəaliyyət sahəsinə və fəlsəfəsinə uyğun rəng seçmək önəmlidir. Buna görə də Pazarlamasyon.com saytına istinadən loqolarda ən çox istifadə olunan 8 rəngin psixoloji mənalarını oxucularımızla bölüşürük: Qırmızı: [...]
McDonald’s məhsulları ulduzlar qrupunda əks olunub
McDonald’s-ın Səudiyyə Ərəbistanında fəaliyyət göstərən filialları 24 saatlıq iş rejiminə keçib. Bu xəbəri istehlakçılara çatdırmaq üçün McDonald’s öz ikonik məhsullarından fərqli tərzdə istifadə edib. Belə ki, Səudiyyə Ərəbistanının Leo Burnett reklam agentliyi ilə birlikdə çalışan marka, McDonald’s-ın gecə saatlarında açıq olduğunu elan etmək üçün reklam plakatları hazırlayıb. Plakatlarda məşhur məhsullar ulduzlar qrupu halında əks olunub. [...]
“Communication Academy” fəaliyyətə başlayır
Communication Academy peşəkar PR və Kommunikasiya biliklərinin tədris etməklə yanaşı, bu sahədə müxtəlif layihələr həyata keçirməyi, mütəmadi təhlillər aparmağı, beynəlxalq PR qurumları ilə yerli PR-çılar arasında körpü rolunu oynamağı hədəfləyir. Communication Academy-nin təsisçisi Fullbright/Hubert H. Humprey təqaüd proqramı üzrə Maryland Universitetinin məzunu, PR və Kommunikasiya mütəxəsisi Azər Nəzərovun sözlərinə görə, akademiya ənənəvi metodlardan uzaq, dünyanın [...]