Susan Sontaqın “On Photography” kitabı fotoqrafiyanın sənət, mədəniyyət və cəmiyyət üzərindəki təsirlərini araşdırır. Sontaq fotoşəkillərin reallığı necə dəyişdirdiyini və cəmiyyətin yaddaşını necə formalaşdırdığını müzakirə edir. Bu əsər vizual mədəniyyətin təhlilinə dair bir çağırışdır və oxucunu fotoqrafiyanın həm estetikası, həm də daşıdığı mənalar haqqında düşünməyə dəvət edir.
Kitab tövsiyyəmiz: “Contagious: How to Build Word of Mouth in the Digital Age”
“Contagious: How to Build Word of Mouth in the Digital Age” kitabı 2013-cü ildə Jonah Berger tərəfindən yazılıb. Kitab, əsasən, məhsul, ideya və ya məzmunun geniş kütləyə necə sürətlə yayıla biləcəyi mövzusunu araşdırır. Müəllif burda “Nə üçün bəzi şeylər populyar olur, digərləri isə olmur?” sualına cavab verir.
Kitab tövsiyyəmiz: “The Like Switch”
“The Like Switch” kitabını keçmiş FTB agenti Dr. Jack Schafer və Marvin Karlins yazıblar. Kitab kommunikasiya və dost qazanmaq barədə qiymətli məlumatlar təqdim edir. Schafer və Karlins, fiziki yaxınlıq, göz təması, səmimi təbəssüm, həqiqi təriflər və aktiv dinləmə kimi effektiv üsullarla insanlar arasında daha güclü və səmimi əlaqələr qurmağın yollarını izah edir. Bu kitab, sosial [...]
Kitab tövsiyyəmiz: Ted kimi danış
“Wall Street” jurnalının bestseller siyahısında olan “TED kimi danış” kitabı insanlar qarşısında səlis çıxış etmək üçün faydalı nümunələr təqdim edir. Müəllif Carmine Gallo kitabında TED natiqləri tərzində sərbəst və maraqlı kommunikasiya qura bilmək üçün tövsiyələr verir.
Kitab tövsiyyəmiz: Rework
New York Times bestseller-i olan “Rework” kitabı dünyada biznes sahəsində sensasiya yaratmış önəmli əsərlərdəndir. Kitab bizə bizneslə bağlı məlum olan bütün stereotipləri dağıdır. Kitabın müəllifləri David Heinemeier Hansson və Jason Fried əslində, uğurlu biznes qurmaq üçün milyonlarla pul və çoxlu işçi qüvvəsinə ehtiyac olmadığını deyir, öz şəxsi təcrübələri haqqında danışırlar. Onların verdiyi məsləhətlər düşünməyə, adi [...]
Kitab tövsiyəmiz: Building Strong Brands
İctimaiyyətlə əlaqələrlə bağlı bir sahə də brendin idarə edilməsidir. Brendin idarə edilməsi dedikdə onu yaratmaqdan başlayaraq, həmin markanın davamlılığı üçün strategiyaların düzgün hazırlanması və icra edilməsidir. David A. Aeker-in qələmə aldığı “Güclü brendlər yaratmaq” (Building Strong Brands) kitabı məhz bir markanın güclü və uğurlu olması üçün keçməli olduğu yolları oxucu ilə bölüşür. Kitabda həmçinin nümunəvi [...]
Kitab tövsiyəmiz: The New One Minute Manager
Menecment sahəsi üzrə tanınmış biznes nümayəndələri Ken Blanchard və Spencer Johnson-un 2015-ci ildə nəşr olunan “The New One Minute Manager” (Yeni bir dəqiqəlik menecer) kitabı oxucuları dəyişən dünyada uğurlu idarəetmənin yolları haqqında məlumatlandırır. Biznes mərkəzlərində baş verən kommunikasiya və ya maliyyə problemləri, o cümlədən, az resursla çox iş yükünün öhdəsindən gəlməklə bağlı çətinliklər və həll [...]
Kitab tövsiyəmiz: Crippled America: How to Make America Great Again
Amerika Birləşmiş Ştatlarının 45-ci prezidenti Donald John Trumpın 2015-ci ildə nəşr olunan kitabı Crippled America: How to Make America Great Again (Yenidən böyük Amerika) siyasətçinin ölkənin gələcəyinə baxışını əks etdirir. Tramp ABŞ üçün niyə təsirli lideri olacağını bu kitabla izah edir. 2015-ci ilə qədər ABŞ-ın son 20 ilinə nəzər salan müəllif ölkənin tənəzzülündə siyasətçilərin, xüsusi [...]
Kitab tövsiyəmiz: Never Eat Alone
Başqaları ilə sıx əlaqədə olan bir həyat fərqli perspektivə səbəb olur. Perspektivlərin zənginliyi insanların bir -biri ilə sıx bağlı olduğu həyatlarda yaranır. Bir perspektiv digərinə gətirib çıxarır. İndi həyatınızda olduğunuz yer və bildiyiniz hər şey, kitablar, musiqi, mədəniyyət və sair həyatınız boyunca ünsiyyət qurduğunuz fikirlərin, təcrübələrin və insanların nəticəsidir. Bunu nəzərə alan müəlliflər Keith Ferrazzi [...]