Son dövrlərdə video montaj təkcə montajçıların deyil, həm də sadə insanların gündəlik həyatının ayrılmaz bir hissəsinə çevrilib. İstər sosial şəbəkələrdə öz yaradıcı işlərinizi paylaşmaq, istərsə də daha mürəkkəb film və reklam layihələri hazırlamaq istəyənlər üçün əlverişli vasitədir. Düzgün video montaj proqramı seçmək hər şeyin əsasını təşkil edir. Bu bloqda müxtəlif bilik səviyyələrinə uyğun olaraq seçilə [...]
Marka yaratmaq, Marka olmaq
Marka konsultantı Temel Aksoy marka yaratmaq və marka olmaq barəsində yazdığı bloqla bunlar arasında fərqi izah edir. Marka yaratmaq sahibkarın təşəbbüsü ilə olur. Marka olmaq kütlənin gözündə tanınan və əlçatan olmaq deməkdir. Bir marka insanların həyatına daxil olaraq “brend”ə çevrilir. Bu marka menecment ofisində yaradılır. İlk olaraq sahibkar markaya ad verir. Markanın adı son dərəcə [...]
Empatiya bacarıqlarının inkişafı
Empatiya başqalarının duyğularını və yaşadığı emosiyaları dərindən dərk edib, bu hissləri özündə yaşamaq bacarığıdır. İstər şəxsi, istərsə də peşəkar münasibətlərin qurulmasında empatiya mühüm rol oynayır. Hər şeydən əvvəl bilmək lazımdır ki, dinləmə empatiyanın əsasını təşkil edir. Qarşı tərəfi diqqətlə dinləməklə onların fikirlərini, hisslərini və narahatlıqlarını daha yaxşı anlaya bilərsiniz. Digər insanların dünyaya necə baxdığını [...]
Kommunikasiya nədir?
Kommunikasiya bəşəriyyətin yaranışı qədər qədim bir anlayışdır. İbditai icma dövründə mağara divarları üzərində çəkilən şəkillər kommunikasiyanın kökləridir deyə bilərik. Günümüzdə isə kommunikasiya cəmiyyətin ayrılmaz parçasına çevrilib. Bəs bəhs etdiyimiz bu ifadənin tərifi nədir? Kommunikasiya fərdlər və ya qruplar tərəfindən öz düşüncələrini, hisslərini, fikirlərini və ideyalarını çatdırmaq, anlamaq və bölüşmək üçün istifadə olunan prosesdir. Belə ki, [...]
Eyzenhauer cədvəli
Eyzenhauer cədvəli, vaxtın idarə olunması və işlərin prioritetləşdirilməsi üçün çox effektiv vasitədir. Bu metodla insanlar işlərini daha yaxşı və planlı icra edir, vaxtı səmərəli keçirirlər. Cədvəl tapşırıqları əhəmiyyət və təcililiyinə görə dörd xanaya bölməklə bu məqsədə çatır. Gəlin, bu xanaların hər birini daha ətraflı nəzərdən keçirək. Təcili və Əhəmiyyətli (Birinci Xana) Bu xanaya daxil olan [...]
Yeni başlayanlar üçün küçə fotoqrafiyası ilə bağlı məsləhətlər
Biz tez-tez küçədəki insanların başına gələn hadisələri müşahidə edirik, lakin bu anları fotoaparatla çəkmək tamamilə fərqli bir situsasiyadır. İctimai yerlərdə təsadüfi insanların şəklini çəkmək heç də asan deyil. Əminəm ki, bir çoxumuz maraqlı gündəlik vəziyyətləri kameralarımızın yaddaşına həkk etməyərək peşman olmuşuq. Bu məqalədə yeni başlayanlar üçün bir neçə küçə fotoqrafiyası məsləhətləri təqdim ediləcək. Ümidvarıq ki, [...]
“Benchmarking”in növləri
Əvvəlki bloq yazımda qeyd etdiyim kimi “Benchmarking” anlayışı qurum və ya prosesin bazarda baş verən müsbət dəyişikliklərə uyğunlaşmasına, həmçinin inkişafına dəstək olan vasitədir. Burada baş verən dəyişikliklərə biznes mühitinin davamlı inkişafı, rəqiblərin yenilikçi işləri və s. aiddir. Bu dəyişikliklərin yoxlanılması istiqamətində “Benchmarking”i beş əsas növə bölürlər: 1. Ümumi müqayisə 2. Performans müqayisəsi 3. Rəqabət müqayisəsi [...]
“Benchmarking” nədir?
“Benchmarking” nədir? Məhsulun və ya xidmətin digər məhsul və ya xidmətlərlə müqayisəsi “Benchmarking” adlanır. “Benchmarking” aparılan müqayisə nəticəsində qurumunuzun/xidmətinizin əldə etməli olduğu funksiyaları, yenilikləri, həmçinin prosesləri görməyə kömək edir. Ümumillikdə “Benchmarking” rəqiblərinizlə aranızdakı fərqləri, üstünlükləri, əksiklikləri təqdim edən ölçmə metodur. Bu metodun məqsədi fəaliyyət istiqamətinzdən asılı olmayaraq sizi inkişaf etdirmək, eyni zamanda yeniliklər, fərqliliklər təklif [...]
Şəxsi inkişafıma necə dəstək olum?
“Bilik və bacarıqlarımı necə inkişaf etdirə bilərəm?” sualı həm iş həyatında, həm də sosial həyatda bir çoxunuzu düşündürə bilər. Bu sualın cavabıysa fərdə, istəyə, bacarığa və s. kimi xüsusiyyətlərə görə fərqlənir. Bu fərqliliklərə nəzərən atmalı olduğumuz addımlar, demək olar ki, eynidir. Yəni bilməli olduğunuz əsas məsələ budur: Hər birinizin həyat tempi, maraqları, hobbiləri və [...]
Kommunikasiya zamanı niyə çətinlik yaşayırıq?
Kommunikasiya qurumların iş prosesindəki dəstəkləyici funksiyasıdır. Buna görə də effektiv iş mühiti dedikdə komanda heyəti və şəxslər arasındakı kommunikasiya da nəzərdə tutulur. Lakin statistik məlumatlara görə, işçilərin 57% -i düzgün feedback-lərin verilmədiyini, menecerlərin 69%-i işçilərlə ünsiyyət qurarkən rahat olmadıqlarını bildirir. Bəs niyə kommunikasiya zamanı çətinliklər yaşayırıq? Düzgün qurulmayan kommunikasiya qurumun dəqiq strategiyaya və məqsədlərə sahib [...]
“Müştəri həmişə haqlıdır” prinsipi
“Müştəri həmişə haqlıdır” ifadəsini ilk dəfə 1909-cu ildə “Selfridge” mağazasının yaradıcısı Harry Gordon Selfrid işlədib. Onun əsas məqsədi müştərilər onlara daha yaxşı xidmət göstəriləcəyinə inandırmaq idi. Sonralar bu termin bütün dünyaya yayılaraq istifadə olunmağa başladı. Hər hansı bir işin ən vacib hissəsi, şübhəsiz ki, müştərilərdir. Müştərilərin bizə qazandırdığı təcrübələr müxtəlif insanlar və fərqli vəziyyətlərlə necə [...]
“GZİT” təhlili nədir?
GZİT təhlili qurumunuzun, rəqiblərinizin və şəxsi performansınızın obyektiv baxışla ölçülməsi və qiymətləndirməsi üçün istifadə edilən metoddur. GZİT təhlilinin bütün bəndləri qurumunuz üçün yeni addım atmaqda, əldə etmək istədiyiniz naliyyətlərə daha yaxşı fokuslanmaq kimi qərarlarınızda sizə kömək edir. 1. İmkanlar Bu bölmədə məqsədinizə kömək edə biləcək xarici amilləri nəzərdən keçirin. Fürsətlər hər yerdədir. Sadəcə onları görmək [...]