Koronavirus pandemiyasına görə dünyada milyonlar insan evdən çölə çıxmır, evdə işləyir və bütün ehtiyaclarını evdən təmin etməyə çalışır. Buna görə də onlayn sifarişlərin sayı kəskin artıb. İnsanlar yemək, geyim, kitab və digər ehtiyaclarını onlayn sifarişlərlə əldə edirlər. Buna görə Amazon, Walmart kimi şirkətlər müvəqqəti olsa da, çox sayda işçi qəbuluna başlayıblar. Təlabatlar siyahının ilk pilləsində [...]
Məşhur brendlərin loqolarına dəyişiklik edildi
Koronavirus pandemiyası həyatı nə qədər iflic etsə də, insanlar mübarizə aparır və evdən də olsa, işləməyə, çalışmağa davam edirlər. Lakin, virusdan qorunmaq üçün hər kəsin əməl etməli olduğu sadə qaydalar var. Elə slovenyalı qrafik dizayner Jure Tovrljan da bu sadə qaydaları daha çox insana çatdırmaq üçün məşhur brendlərin loqolarına dəyişikliklər edib. Jure bildirib ki, loqolarda [...]
COVID-19 görə Metropolitan Operası ödənişsiz canlı yayım edir
Dünyanın hər yerində artmağa davam edən Koronavirus Covid – 19-a görə əksər qurum və müəssisələrdə təhlükəsizlik tədbirləri görülür, insanların kütləvi toplaşdığı yerlərdəki fəaliyyətlər təxirə salınır. Bu vəziyyətin nə qədər davam edəcəyi isə hələlik məlum deyil, hər şey virusun yayılma və məhv edilmə sürətindən asılıdır. ABŞ-ın ən sıx şəhərlərindən olan Nyu Yorkda yerləşən məşhur opera binası [...]
Xəzər TV Communication Academy-dən danışır!
Əgər siz də peşəkar mühitdə PR, Marketinq, Menecment, Proqramlaşdırma, Media sahələrində təhsil əldə etmək istəyirsinizsə, Communication Academy-ə müraciət edin!
Çində avtomobil satışları koronavirusa görə 79% azalıb
Çin avtomobil bazarında fevral ayı üzrə satışlar koronavirusa görə 79% azalıb. Sonuncu dəfə belə hal 2005-ci ildə qeydə alınıb. Çin Avtomobil İstehsalçıları Assosiyasıyasının (CAAM) nümayəndəsi Chen Shihua bildirib ki, dünyanın ən böyük avtomobil bazarında fevral ayında 310 min ədəd nəqliyyat vasitəsi satılıb, bu isə ötən ilin fevral ayı ilə müqayisədə 20 dəfə azdır. CAAM Reuters-ə [...]
BMW loqosunda 100 il sonra dəyişiklik edib
Almaniyanın məşhur BMW markalı avtomobil istehsalçısı loqosunda yenilik edib. BMW 2021-ci ildə istehsalına başlayacağı i4 konseptli yeni elektrikli avtomobilləri ilə yeni loqosunun da istifadəsinə başlayacaq. BMW ənənəvi loqo dizaynında 1917-ci ildən bəri istifadə olunan qara halqanı şəffaf halqa ilə əvəzləyib və 3D, işıqlandırma kimi effektləri loqodan çıxarıb. Dairənin daxilindəki mavi və ağ rənglər isə Bavariya əyalətinin [...]
“Uğursuz reklam mükafatı” Yanvar – Fevral 2020
“MediaNation”ın təltif etdiyi PalmFace Awards (Uğursuz reklam mükafatı) bu ilin yanvar-fevrral ayları üzrə Burger King-ə təqdim olunub. BugerKing məşhur “Whooper”inin konservantsız olduğunu göstərmək üçün burgerin təbii korlanma videosunu yayımlayıb. Bu isə istehlakçılarda etibar hissi oyatmaqdansa, yeməyə qarşı ikrah hissi oyadıb. Bəzi rəqib şirkətlər isə bu fürsətdən yararlanıb: Bəzi burgerlər 34 gün sonra. Bizim [...]
McDonald’s məhsulları ulduzlar qrupunda əks olunub
McDonald’s-ın Səudiyyə Ərəbistanında fəaliyyət göstərən filialları 24 saatlıq iş rejiminə keçib. Bu xəbəri istehlakçılara çatdırmaq üçün McDonald’s öz ikonik məhsullarından fərqli tərzdə istifadə edib. Belə ki, Səudiyyə Ərəbistanının Leo Burnett reklam agentliyi ilə birlikdə çalışan marka, McDonald’s-ın gecə saatlarında açıq olduğunu elan etmək üçün reklam plakatları hazırlayıb. Plakatlarda məşhur məhsullar ulduzlar qrupu halında əks olunub. [...]
“Communication Academy” fəaliyyətə başlayır
Communication Academy peşəkar PR və Kommunikasiya biliklərinin tədris etməklə yanaşı, bu sahədə müxtəlif layihələr həyata keçirməyi, mütəmadi təhlillər aparmağı, beynəlxalq PR qurumları ilə yerli PR-çılar arasında körpü rolunu oynamağı hədəfləyir. Communication Academy-nin təsisçisi Fullbright/Hubert H. Humprey təqaüd proqramı üzrə Maryland Universitetinin məzunu, PR və Kommunikasiya mütəxəsisi Azər Nəzərovun sözlərinə görə, akademiya ənənəvi metodlardan uzaq, dünyanın [...]