Həvəskarsız yoxsa peşəkar?

Türkiyəli marketoloq Temel Aksoy həvəskarları peşəkarlardan fərqləndirən bir neçə bənddən ibarət siyahı təqdim edib. Bu siyahıya baxıb həvəskar yoxsa peşəkar olduğunuzu özünüz təyin edin.

  • Həvəskarlar hədəfə çatıb dayanırlar; Peşəkarlar üçün isə hər uğur yeni başlanğıcdır.
  • Həvəskarların hədəfləri var; Peşəkar üçün keçilməli olan proseslər var.
  • Həvəskarlar hər mövzuda bilikli olduqlarını düşünürlər; Peşəkarlar hansı mövzuya hakim olduqlarını, hansı mövzular barədə məlumatsız olduqlarının fərqində olurlar.
  • Həvəskarlar tənqidi öz şəxsinə qarşı hücun kimi qiymətləndirir; Peşəkarlar zəif tərəfləri olduğunu bilir və tənqidi dəyərləndirirlər.
  • Həvəskarlar bir dəfə bacardıqda özlərini bacarıqlı sanırlar Peşəkarlar üçün isə eyni işi hər dəfə bacarmaq lazımdır.
  • Həvəskarlar çətinliklərlə qarşılaşdıqda hədəflərindən vaz keçirlər; Peşəkarlar çətinliklərə mükəmməlliyə gedən yolun dayanacaqları kimi baxırlar.
  • Həvəskarlar zəif tərəflərini inkişaf etdirmək üçün çalışır; Peşəkarlar güclü tərəflərini inkişaf etdirir, zəif olduqları sahənin güclüləri ilə əməkdaşlıq edirlər.
  • Həvəskarar haqqlı çıxmaq üçün çalışırlar; Peşəkarlar isə ən yaxşı nəticəni əldə etmək üçün çalışırlar.
  • Həvəskarlar məsuliyyətdən yayınmaq üçün qrup halında qərar qəbul etməyin tərəfdarıdı; Peşəkarlar fərdi qərarlar verir, məsuliyyəti üzərlərinə götürürlər.
  • Həvəskarlar qorxu və təlaşla davanır; Peşəkarlar isə təmkin və əminliklə davranırlar.

Bir cavab yazın

Sizin e-poçt ünvanınız dərc edilməyəcəkdir. Gərəkli sahələr * ilə işarələnmişdir

2 × 5 =