İctimaiyyətlə Əlaqələrin əsas məqsədi şirkət ilə onun xarici və daxili hədəf auditoriyası arasında hərtərəfli və effektiv kommunikasiya sistemi yaratmaqdır.
Bu məqsədə nail olmaq üçün aşağıdakı hədəflər qoyulur:
– Qurumun korporativ tərzinin və fərdi imicinin yaradılması;
– Korporativ mədəniyyətin formalaşdırılması;
– Xarici və daxili auditoriya ilə müsbət və qarşılıqlı faydalı əlaqələrin yaradılmasına yönəlmiş müvafiq kommunikasiya vasitələri və metodlarından müntəzəm istifadə;
– Qurum haqqında zəruri və müsbət məlumatların müntəzəm yayılmasına mane olan maneələrin aradan qaldırılması, o cümlədən şayiələrin və yalan məlumatların istisna edilməsi;
– Konkret məqsədlərə nail olmaq üçün PR kampaniyalarının həyata keçirilməsi;
– Reputasiyanın formalaşdırılması və möhkəmləndirilməsi;
– Qurumun geniş auditoriya, eləcə də biznes ictimaiyyəti arasında nüfuzunun və statusunun artırılması;
– Böhran kommunikasiyasının hazırlanması və həyata keçirilməsi;
– Onlayn və oflayn mühitdə əlverişli informasiya sahəsinin yaradılması;
– Qurumlararası effektiv kommunikasiyaların yaradılması.
PR fəaliyyətinin istiqamətləri qurumun fəaliyyət sahəsindən və miqyasından, inkişaf mərhələsindən, hədəf auditoriyanın xüsusiyyətlərindən və mövcud coğrafiyadan asılıdır.
Mənbə: prstudent.ru